Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Keep it simple?
(1 läser) (1) Gäst
Här kan du lämna synpunkter på Sollefteabhk.se eller beskriva något fel du hittat på sidan!

Det är till mycket stor hjälp om du säjer till när du hittar fel eller har en synpunkt på sidan! Det är det bästa sättet att utveckla denna sajt!
Till sista
Svara på det här inlägget
Nytt ämne
Sida: 1
Rubrik: Keep it simple?

Keep it simple? 1 år, 8 månader sedan  
Har inte sett forumet förrän nu, men är det inte att slå på lite väl stort med 12 t avdelningar från "scratch"?

Många gånger när det e så många avdelningar blir folk avskräckta från att skriva då de blir osäkra var de ska göra det..

Kanske starta med ett par avdelningar och utöka vid behov? Jag menar det skrivs ju inte så det ryker direkt, samlar man inläggen så det verkligen märks i en avdelning känns det ju som att det händer något oxå.

Bara några reflektioner, det är ju inte Flashback direkt detta :P
Skriv kod här   
OBS! Trots att det inte visas några knappar för boardcode eller känsloikoner, så går det ändå att använda dessa.
Bengan

Reply Quote

Sv:Keep it simple? 1 år, 8 månader sedan  
Du har så rätt!

Jag har haft samma fundering.

Min vilja var att ha valmöjlighet för användaren men för mycket valmöjlighet kan ju vara avskräckande:)

Jag tar ditt råd på allvar och bantar lite nu på en gång så blir det ju gjort!

Tack så mycket för feedbacken!

//Webmaster, Marcus
Skriv kod här   
OBS! Trots att det inte visas några knappar för boardcode eller känsloikoner, så går det ändå att använda dessa.
Reply Quote

Till början
Svara på det här inlägget
Nytt ämne
Sida: 1

Besökare

Idag: 12
Totalt: 29377

Lämna din e-mailadress för att få vårt informationsbrev!

Icon Sök på Sollefteabhk.se